[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 15:31:03 CET 2023

Tak Vy budete asi ten případ, kdy to máte v ruce, máte na to vybavení atd.
Tedy to, co jsem psal v posledním odstavci.
Takže Vám by zřejmě to programování problémy nedělalo a půjde Vám to hladce.

Ale začínat dneska s nějakou vykopávkou... ?

PL