Re: Chytrý prsten

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 28 14:28:54 CET 2023

No já to mám tak, že hodinky dávám z ruky tak jednou za víc let, kvůli
výměně baterky, nebo posledně když se po x letech rozpad řemínek. Ale
zároveň by mě zajímalo, jaký tep a saturaci mám, když 10 minut vleču
koloběžku 6 km/h do kopce se stoupáním 15 %. Nebo co se s těmito
parametry stane, když poplavu 40 minut ve vodě 16° a potom mokrej pojedu
na vzduchu 17.

Takže pokud by ten prsten uměl tyhle věci, včetně záznamu když poblíž
není telefon, tak OK. Když v něm dojde baterka, tak pořád na hodinkách
uvidím kolik je hodin. A kartou platím staromódně bez instalace do
chytrých zařízení.

Teď teda ještě přibyly ty brejle se sluchátkama, těm dojde baterka za 5
hodin. Ale i potom dál fungujou jako brejle proti slunci nebo větru, jen
z nich nehraje muzika.

PH