RE: Chytrý prsten

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 28 14:26:11 CET 2023

To som inaknepochopil naco  su dobre hodinky ktore maju sledovat vitalne funckie
ale vydrzia pol dna. cakal by som to u lacnych suntov za dvacku ale od applu ci google pixel
za tie peniaze by mohli dat aspon tyzden. ved je v nich to iste, mozno mensia bateria.
A to sa pysia 4nm technologiou ale zato sa z verzie LTE da telefonovat co je urcite sen kazdeho
pouzivatela. A tiez enhanced 24hour battery.

J.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Tuesday, November 28, 2023 2:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Chytrý prsten

Ahoj,

 Já jsem vybíral hodinky hlavně podle výdrže baterky. Mám Amazfit GTR4, a tam vydrží  baterka 14 dní. Na rozdíl od kolegových hodinek apple Watch, které vydrží půl dne. Takže se nikdy nedozví jak spal, protože je musí mít na nabíječce ;-)
Ten prsten prý vydrží asi 6 dní, což by se také asi dalo. Ale nějak to k těm hodinkám nepotřebuju. Vodotěsné to je určitě, jestli vydrží odložený v šuplíku nabitý netuším, ale hodinky se dají vypnout. Ten prsten asi vypnout nepůjde, takže používat ho týden, nabít, odložit do šuplíku, a za měsíc ho vytáhnout nabitý asi nehrozí.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info

Původní zpráva od Pavel Hudeček:
Tak jestli se přes to netelefonuje a nemá displej, tak odpadla docela velká část spotřeby chytrých hodinek.

Možná bych si to i koupil, na rozdíl od těch chytrých hodinek co vydržej den, prsten v kombinaci s hloupými hodinkami dává smysl. Teda jestli je možné ho mít na ruce dlouhou dobu, třeba i když je vybitej. Aneb když ho použiju jeden tejden v měsíci, tak aby se po vybití do příštího použití neztratil:-) A taky jestli s ním lze třeba 2 hodiny plavat.

PH