naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 27 10:31:58 CET 2023

... a ak vstupny signal stabilny a dovodom nepresnosti je prepinanie medzi
kanalmi, tak znova plati, ze pri jednom dvakrat dlhsom prevode sa zo
vzorkovacieho kondenzatora do toho paralelneho vyleje naboj z rozdielu
napati medzi predchadzajucim a sucasnym prevodom, ktory sa cez to R z
povodneho zdroja do celej kombinacie paralelneho a vzorkovacieho
kondenzatora musi stihnut naliat za Nt, kdezto pri tych dvoch prevodoch na
dvojnasobnej frekvencii, pri prvom prevode sa vyleje rozdiel a stihne
naliat polovica toho nez v prvom pripade, ale potom sa nalieva do C cez R
cely cas Mt/2 a na zaciatku druheho vzorkovania sa ten malicky zbytkovy
rozdiel napati vyrovnava do uz takmer dokonale nabiteho C.

Chcelo by to namodelovat do Spice a pokreslit grafy, ale komu sa chce.

wek