naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 25 19:55:58 CET 2023

Nezda sa mi, ze by to bolo ono; podla mna ta podobnost bude nahodna.

V CMOS je dioda len ako sucast cohosi - ochrany, bandgap obvodu (ktory tam
je a ma napatie okolo 1.2V).

wek