RE: mech: plochý řemen v pračce

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Listopad 24 19:29:57 CET 2023

Mám ji taky a co si pamatuju, byl tam trik s těma pérama co to na nich visí.

Je to už fakt dlouho, ale určitě jsem to dal na řemenici motoru a násilím nacpal (otočením) na řemenici bubnu.

Akorát se mi něco plete, že se dal ten motor povolit a tím se povolil I řemen. – už si to fakt nepamatuju je to strašných let.

Podívej se jestli se nedá držák motoru povolit pro vyklopení – cca 3-4 cm

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Friday, November 24, 2023 4:04 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: mech: plochý řemen v pračce

Ano, pračky Lavamat a asi i mnohé jiné to tak všechny mají.

Vana je plastová, buď sešroubovaná s těsněnim nebo jen slepená, na té vaně jsou 4 výstupky na které se nasadí oka motoru a ve dvou zadních se motor zajistí vruty do plastu s velkými podložkami přes to oko.

Jinak tuhle značku mám rád protože umím vlézt do servisního módu.

Zpátky k řemenu, kdyby měl těch 1201mm jak je na něm napsádno, tak sedne akorát.

Lubor

> Od: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz <mailto:evik na volny.cz> >
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz> >
> Datum: 24.11.2023 15:39
> Předmět: RE: mech: plochý řemen v pračce

Opravdu se nedá motorem hnout? Uložení na pevno?

Míra