Re: mech: plochý řemen v pračce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 24 19:18:36 CET 2023

Dělat výrobek s řemenem a neudělat tam napínák, to je teda úroveň.
Za to by se mělo vyhazovat od zkoušky. A takový člověk měl jít dělat do
výroby a ne do konstrukce.

Šel bych na to pomalu. Někam blízko k topení bych del nějaký věšák
(třeba tyčku mezi 2 skříně), na spodek řemenu zase něco kulatého, a
zatížil bych to.
Třeba bych na to posadil manželku nebo jiné závaží.
Aby se to protáhlo, ale pomalým natahováním. Ne rázem.
A průběžně bych měřil.

PL