Seriova komunikace RS485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 24 19:07:51 CET 2023

To "Když to postavíte na zem, nemá to kam spadnout " si budu pamatovat.
To se mi líbí.
I když to budu používat ve verzi "co posadíte na zem...".

Ten odkazovaný zemnič je ale docela praktická věc, ne? A běžně se používá.
Pokud má člověk sahat při opravě na nějaké dráty, tak je fajn je mít
pěkně proklemované na zem.
Tatínek Edy Součka v Obecné škole na dráty sahal jen jednou uzemněnou
tyčí, víc jich neměl.
Díky hromadné výrobě v Číně je lepší dát na každou fázi jednu a nechat
ji tam po celou dobu opravy.

PL