Seriova komunikace RS485

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 24 18:02:05 CET 2023

Ono těch zemnících pravidel je povícero, hlavně v Murphologii. Namátkou:
Co může spadnout, to spadne
Když to postavíte na zem, nemá to kam spadnout
Dětem trvá 6 let, než pochopí předchozí pravidlo

Celkem mne překvapilo, že cestovní zem je celkem běžný produkt a to jak
jednofázová, tak třífázová:
https://www.alibaba.com/product-detail/25-75mm2-Portable-Grounding-Rod-with_60609390672.html