Re: mech: plochý řemen v pračce

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Listopad 24 16:17:59 CET 2023

No na mojí sušičce naopak napínák je, stačí sundat pružinu a řemen se uvolní. Ale to je řemen kolem celého bubnu, je mnohonásobně delší, a ten buben se může různě deformovat, takže tam by to s pevnou délkou asi nešlo.
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 24.11.2023 16:06
> Předmět: Re: mech: plochý řemen v pračce

pamatuji se na podobny boj s remenem na susicce. nejsem si jisty, ale
 nakonec jsem snad sundal kladku z motoru a s navlecenym remenem ji
 vracel na osku. ale nejsem si jisti, jen tou frustraci z te prace, to jo
 :-)  neni nejake video na trubce ? treba i jen od podobneho typu. nekdy
 je na to nejaky figl, nebo se muze potvrdit nutnost nasili, co by clovek
 necekal.
 t.