Re: mech: plochý řemen v pračce

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Listopad 24 16:06:37 CET 2023

pamatuji se na podobny boj s remenem na susicce. nejsem si jisty, ale
nakonec jsem snad sundal kladku z motoru a s navlecenym remenem ji
vracel na osku. ale nejsem si jisti, jen tou frustraci z te prace, to jo
:-)  neni nejake video na trubce ? treba i jen od podobneho typu. nekdy
je na to nejaky figl, nebo se muze potvrdit nutnost nasili, co by clovek
necekal.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65