OT zohrievanie Vltavy, was: Meranie teploty 2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 23 19:05:32 CET 2023

Čůrání je (při teplotě okolní vody nižší než teplota těla) pro tu vodu
určitě exotermní (pro organismus naopak).
Do vody se uvolní teplo, naakumulované činnosti organismu v předchozí době.

PL