OT zohrievanie Vltavy, was: Meranie teploty 2

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 18:53:00 CET 2023

Dne 23.11.2023 v 9:18 Jan Waclawek napsal(a):
> No ale je dostatocne dlha, takze sa mozu ti plavci naskladat od Orlika az
> po Melnik...

To už jsem vyzkoušel empiricky že nefunguje. V mém případě pokus
spočíval v plavání na Ostrov svatého Kiliána na konci prázdnin a
promíchání které udělala Štěchovická přehrada bylo "překvapivé"
https://mapy.cz/zakladni?source=base&id=2037737&x=14.3840359&y=49.8831518&z=15

Protože Pavel plave na úrovni stromovky, tak musíš své plavce rozdělit
do Vranovské přehrady a pak ještě do Mokropsů, aby ti to nekazila Berounka.

> Aj ked zovriet je skutocne neskutocna uloha, treba okrem zohriatia dodat aj
> skupenske teplo.

Skupenské teplo? kde chceš měnit skupenství? Naopak - teplo z těla
odchází jako kapalina a Vltava je také celkem hezky kapalná. Navíc
trochu předpokládám, že plavci budou ohřívat dostatečně dlouho, aby se
systém stabilizoval. Teda pořád je tu ta otázka s čůráním no, to je
taková časově omezující činnost.