Meranie teploty 2

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:38:52 CET 2023

No jak se to vezme.

Pt1000 můžu zapojit třeba k AVR napájenýmu z 5 V, ten dělič napájet z
portu, střed dát spolu s kondíkem na pin s ADC a HW je hotovej. To čidlo
pak bude na x metrech dvojlinky a žádnej problém. Jen při měření vzduchu
se musí ten port zapínat občas na chvilku.

Na Pt100 často ani nemůžu dát tak velký napětí, takže při požadavku na
přesnost dojde na offsety, zesilování, ... vliv přívodů 10x větší, takže
4vodič je skoro nutnost.

PH