Meranie teploty 2

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Listopad 22 15:31:46 CET 2023

Zdravím, a proč by se Pt100 nebo Pt1000 kalibrovaly? Pokud je elektronika
rozumně navržená, nic se kalibrovat nemusí. Pokud vychází, že by se to mělo
kalibrovat, tak je navržena špatně. Píši tedy o běžných  přesnostech 0,1C
(možná 0,05C)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby