OT zohrievanie Vltavy, was: Meranie teploty 2

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 09:36:08 CET 2023

Ufff. To je pridanie veeela objemu a plavci museli by "tiect" spolu s
riekou.
Alebo by stali a voda tiekla okolo nich? Kto si da patentovat ako prvy
prietokovy ohrievac vody na baze ludskeho tepla?

Vzhladom na mernu tepelnu kapacitu vody mi to odhadometricky aj tak
nevychadza.

Ak to "znormujem", ze na jedneho plavca je 1m^3 vody, tak plavec asi skor
skonci podchladeny/utopeny, ako sa v tej vode uvari.

Alebo sa uloha presunie na otazku, v akom objeme vody sa da plavat.
Kedze uz v lyzicke vody niektori ludia skusaju utopenie, na plavanie by to
mohlo byt menej a tam by uloha mohla mat realne riesenie.

PS. Viem, piatok je az zajtra.
Dodo

Dňa št 23. 11. 2023, 9:19 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):