OT zohrievanie Vltavy, was: Meranie teploty 2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 23 09:18:48 CET 2023

No ale je dostatocne dlha, takze sa mozu ti plavci naskladat od Orlika az
po Melnik...

Aj ked zovriet je skutocne neskutocna uloha, treba okrem zohriatia dodat aj
skupenske teplo.

Na druhej strane, to ohriatie o jednu sekundu bude realnejsie, to je len
zopar miliRankinov.

wek