Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 18 18:55:41 CET 2023

Mě je teda trochu záhadou, co tam s těma tišťákama všichni děláte, že
při tom záleží na světle:-)

Vytisknu, vystříhnu obrys desky, položím na DPS, ustříhnu DPS dle
papíru, sloupnu ochrannou samolepku, ofoukám piliny, znovu přiložím
papír, nakapu olej, rozmatlám a šup do osvitky. Pak v koupelně vyvolám,
to je tak minuta nebo 2, (to je asi nejdelší čas kdy na to svítí něco
jinýho než osvitka).

Nikdy jsem neřešil, jestli si při tom svítím zářivkou, nebo LEDkama 5
nebo 6000 K, nebo čím vlastně.

PH