Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 18 18:50:06 CET 2023

Na standardní 20mm hvězdu by se daly dát 2 do série.
Kdyby chtěl být člověk extra poctivej, tak by to chtělo na tu hvězdu
nanést další masku a nechat odmaskované jen proužky z toho středního terče.
Ty hvězdy jsou asi nejlevnější způsob, jak se dostat k hliníkovému
tišťáku. Aspoň mám takový pocit.

Ale on by asi stačil i tenký laminátový tišťák s dost velkými ploškami,
řekl bych.

PL