Re: balkónové soláry v Německu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 13 17:58:13 CET 2023

To je v Německu, kde nevíme, jak se na to tamní energetici dívají.
Ale prodává se to i u nás. Myslím, že jsem to viděl v Hornbachu.

A u nás je (podle mě) jakákoli výroba do sítě bez smlouvy se správcem DS
zakázaná.
Možné jsou jen technické přetoky v minimální míře, což pokrývá všelijaké
točivé
stroje nebo nedokonalosti regulace u hybridních FVE bez smlouvy o
prodeji přebytků.

PL