OT: CEZ nove ceny ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 13 14:11:48 CET 2023

kdyz jsem ted nedavno koukal na nejake to rozdeleni te ceny podle
polozek, bylo to tesne po "vyslani" signalu, jak to z elektrikou bude,
tak cena za distribuci sla o 100%. to je to co sezralo tu "slevu" na
silove elektrice. proste kdyz jsme uz prezili to zvednuti ceny o 100% a
vice, tak neni duvod po takovem "otuzeni" nevyuzit situaci a nechat
smirlive ceny +- stejne.
a jestli platim polozku vypalne za OZE a to ne malo, tak jak nazvat
zvyseni ceny distribuce o 100% ? ne, samozrejme FVE a jine
zelene/smart/cool, potreba ridit na dalku kazdej spotrebic(pridel se
tomu rika) za to nemuzou.
  :-(.
t.

AJT SERVIS s.r.o.