OT: CEZ nove ceny ...

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Listopad 13 14:00:59 CET 2023

Ono tam jsou i jiné zajímavé věci. Třeba rozdíl u sazby Akumalece 8. Tak
nízka/vysoká je
stejná cena, ale rozdíl v distribuci je 2 Kč....

Pak taky posílal ČEZ s fakturou že by člověk si měl zafixovat energii na
3 roky protože zmízí
státní strop a poslali, že moji rodiče budou platit skoro o polovinu víc
tak ať si
zafixují to bylo před zveřejněním ceníku. Přitom teď ta fixace vychází
nevýhodně, když už
známe ceny což museli vedět, přijde mi to dost nečestné, ale v rámci
výdělku asi jasné....

Takže mě to vlastně nepřekvapuje....

Zdeněk Aster