RE: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Listopad 12 08:03:19 CET 2023

To byl ještě docela inteligentní prodavač. Nedivil bych se, kdyby jiný poradil, že úhlopříčka v palcích x 2,54 = šířka v cm. J

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, November 11, 2023 7:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Vzpoměl jsem si na situaci, když jsem v Datardu potkal chlapíka s metrem v ruce.

Vyslechnul si radu prodavače, že metr nepotřebuje, neboť palce násobí 2,55 a má úhlopříčku v cm.

Jenže ten zákazník mu povídá, že musí vybrat takovou telku, co se mu vejde do nábytku.

A prodavač mu řekl posvátnou větu... To lidi když si vybavujou obývačku, tak nejprve pořídí televizi jaká se jim líbí a podle toho kupují nábytek.

Obráceně je to špatně.

A ten zákazník povídal hned manželce, vidíš? Vyhodíme obývák , stejně je starej, koupíme telku a podle ní obývák.

Bylo vidět, že měl hned lepší náladu...