Re: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Listopad 11 20:44:35 CET 2023

On Sat, 11 Nov 2023, Jan Kuba wrote:

> Vzpoměl jsem si na situaci, když jsem v Datardu potkal chlapíka s metrem v
> ruce.
> Vyslechnul si radu prodavače, že metr nepotřebuje, neboť palce násobí 2,55
> a má úhlopříčku v cm.
> Jenže ten zákazník mu povídá, že musí vybrat takovou telku, co se mu vejde
> do nábytku.
> A prodavač mu řekl posvátnou větu... To lidi když si vybavujou obývačku,
> tak nejprve pořídí televizi jaká se jim líbí a podle toho kupují nábytek.
> Obráceně je to špatně.
> [...]

  Tak kolik jste dnes mel zakazniku?"

  Jednoho, sefe."

  Coze!? Jednoho? Nasi prodavaci udelaji prumerne sedesat az sedmdesat
  zakazniku denne! Co jste cely den delal!? A kolik jste vlastne utrzil?"

  "Tri sta osmdesat tisic dolaru."

  Sef zalapal po dechu.
  "Tri sta osmdesat tisic? Proboha, co jste prodal?"

  "No, prvni jsem prodal malinky hacek na ryby. Pak jsem zakaznika
  presvedcil, ze by si mohl vzit jeste i stredni a velky hacek. Pak
  jsem ho presvedcil, ze by si mel vzit i nejaky vlasec a k nemu jsem
  mu prodal tri pruty - maly, stredni a veliky. Dal jsem se s nim do
  reci, zeptal jsem se, kde bude rybarit. Povidal, ze na mysu, dvacet
  mil na sever. Tak jsem mu prodal jeste poradnou vetrovku, nepromokave
  kalhoty a gumaky, protoze tam dost fouka. Presvedcil jsem ho, ze na
  pobrezi neberou, tak jsme sli vybrat motorovy clun. Pak jsem se ho
  zeptal, co ma za auto a vylezlo z nej, ze dost male, clun by na
  nem nemohl odvezt. Tak jsem mu prodal jeste prives."

  "A tohle vechno jste prodal cloveku, ktery si prisel koupit jediny
  hacek na ryby!?"

  "Ne. On puvodně prisel koupit vlozky pro svoji zenu. Tak jsem mu
  navrhnul, ze kdyz si teda o víkendu nezasuka, ze by si mohl zajit
  aspon na ryby."