Re: rozsírení fotovoltaického systému

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:06:48 CET 2023

V tom máte pravdu. Ono to vznikalo nějak postupně, nejprve jsem chtěl co
nejjednodušší a levný způsob zapnutí a vypnutí stringu. To jističe
splňovaly. A proto jsou tam ještě ty tavné pojistky, které by ten (snad
málo pravděpodobný) zkrat kabelu řešily. Zřejmě to dopadne tak, že tam
zbydou tavné pojistky a mosfety. To by mohlo být z hlediska bezpečnosti
i ztrát asi nejlepší. A samozřejmě halovy sondy, jako to má pan Aster.

Martin Záruba