Re: rozsírení fotovoltaického systému

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Listopad 8 11:44:38 CET 2023

Zde je měření:

teplota 8C

zataženo, asi brzy začne pršet

string, který při plném slunci dává 8,6 A dává nyní 1,2 A, takže
současný výkon 95,04 W

napětí naprázdno 92 V

napětí na aku 79,2 V, takže spínací prvek (nyní jen jistič, ale bude tam
ještě mosfet) musí vydržet 92 - 79,2 = 12.8 V a proud 8,6 A. V mrazech
očekávám vyšší napětí naprázdno, ale myslím, že rozdíl napětí nikdy
nepřekročí 20 V

napětí při zátěži, kdy by panel dával největěí výkon 80,4 V a proud 1,19
A = 95,679 W

zisk, který by dokonale fungující MPPT mohl přinést 95.679 - 95.04 =
0,639 W, v % 0,639 * 100 / 95,04 = 0,675 5%

Martin Záruba