Re: rozsírení fotovoltaického systému

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 7 21:37:58 CET 2023

No ona ta halová sonda a AD převodník není zas tak přesná na nějaké
setiny se tam fakt nehraje, beru základ jednotku 0,1A.
Přestože to rozlišení je lepší, ale přišlo mi to zbytečné si hrát na
přesnost, kdyý z principu to není až tak potřeba
tam to fakt trošku plave, takže 0.5A
bych neřešil, ale těch 2.5A už je celkem hodně, myslím, že nikdy jsme
nenašli že by tam teklo více jak 3A.
Ten graf je z doby pár dnů po montáži takže ty panely byly nové dle
data, napětí by se na nich muselo změřit po
odpojení to bych snad mohl zařídit.

Účel toho měření právě bylo aby se dalo přijít na anomálie, když se něco
děje s panelem, Jde vidět když mu stín komín strom,
ale taky i třeba problém co tu popisuji.

Zdeněk Aster