RE: OT: Páteční blbý dotaz

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Listopad 3 23:10:03 CET 2023

Ultimátní řešení pro opakované použití je samozřejmě ruční vysokozdvižný vozík:
https://eulift.cz/vysokozdvizne-voziky/vysokozdvizne-voziky-rucne-vedene-mechanicke/vysokozdvizne-voziky-rucni-1000kg/vysokozdvizny-vozik-sdj1025.html
v podstatě takový paleťák na steroidech. Nic silnějšího na ruční pohon asi není. Nevýhoda je, že sám váží tak dva metráky, což určitým způsobem omezuje jeho použitelnost třeba v bytě.

Aleš Procháska