Re: OT: Páteční blbý dotaz

Pátek Listopad 3 21:22:54 CET 2023

150 litrový bojler mám taky ve výklenku a strašně blbě se k němu může.
Pověsil jsem ho s pomocí kamaráda na závitové tyče zalepené chemickou
kotvou, ale ta mi zatuhla dřív než bych chtěl a tak jsem dodatečně
dostal strach, že to může povolit a spadnout. Už mi bylo blbé říkat zase
kamarádovi, abychom to sundali. Tak jsem si svařil z jeklů takovou
konstrukci na kolečkách, že jsem s tím zajel pod bojler. Mám tam v
rohách závitové tyče, na nich řetězová kola, přes všechny je řetěz (až
jsem se divil, co se všechno na netu dá koupit) a ta jedna závitová tyč
má dole kliku. Na tom posazená deska (odřezek pracovní desky kuch.
linky) vyříznutá cca do tvaru většího záchodového prkýnka. Takže nesedí
na víku bojleru, ani na trubkách.
Takže jsem zatočil klikou, bojler vyháknul ze závěsů a pak jsem s ním
vyjel. Má to to sice půdorys jen 60x60 cm a s bojlerem to mělo 2,5 metru
na výšku, ale je to kupodivu stabilní. Na ty tyče ve stěně jsem
našrouboval matky a utahoval co to šlo, ale ze zdi jsem to nevytáh.
Takže i když ta kotva nebyla zrovna podle mých představ, drží tam dobře.
Od té doby vozíček stojí už 6 let v zahradním domku a až někdy bude čas
:-) udělám do něj poličky, aby tam byl aspoň k něčemu.

Anděl