Re: OT: Páteční blbý dotaz

jurp jurp na volny.cz
Pátek Listopad 3 21:02:32 CET 2023

Odpoved je jednoducha.
Hledame "(nuzkovy) zvedaci stul"
Ale, ale dabel je klasicky v drobnem detailu-cene.
Stul do vysky ~0.75m bude +/- 5000,-
napr. zde:
https://www.office24h.cz/hydraulicky-zvedaci-stul-tf--nosnost-150-kg--zdvih-720-mm/?gad=1&gclid=Cj0KCQjwtJKqBhCaARIsAN_yS_nAMgJ_LH5UJMYZM6OQVLuhbLgYzQgX4vhLNhJ69FY0Go75_C-1mRAaAtm1EALw_wcB

Pres 1m to uz bude necela 10-ka tamtez.
Pokud staci mala plosina, pak hledame "motocyklovy zvedaci stul",
tak to bude pohybovat okolo 3500,- pri 0.75m

JURP