Re: Tester nabíječek na auta.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Listopad 3 09:56:32 CET 2023


Tak pokud to chápu dobře, PWM generuje nabíječka a auto přes diodu 
připojuje odpory:
https://www.mdpi.com/energies/energies-13-00176/article_deploy/html/images/energies-13-00176-g002.png
Pak ten simulátor auta bude jednoduchý.

Martin Hanek

Dne 03.11.2023 v 9:46 Martin Hanek napsal(a):
> Dobrý den,
> nevíte o nějaké, projektu DIY testeru nabíječek na auta? Potřeboval 
> bych simulovat elektrické auto, aby se nabíječka spustil a začala 
> nabíjet.
> Doporučili mi: 
> https://www.ghvtrading.cz/produkty/fluke-fev300-adapter-pro-testovani-nabijecich-stanic
> Koukám do manuálu, tak složité se mi to nezdá, v podstatě se přepínači 
> přepínají nějaké odpory na signálech PP a CP proti PE.
>
> Proximity Pilot (PP) State (Cable Simulation)
> The adapter simulates the current capabilities with different 
> resistances connected between PP and PE conductors. See Table 2 for 
> the correlation between resistance and current capability of the 
> charging cable.
>
> Control Pilot (CP) State (Vehicle Simulation)
> Vehicle states are simulated with different resistances connected 
> between CP and PE conductors.
>
> Na CP je ještě nějaké PWM signál s různými úrovněmi
> Control Pilot function uses Pulse Width Modulation (PWM): The purpose 
> of this CP function is communication between a charging station and a 
> vehicle. The duty cycle of the PWM Pulse Width Modulation signal 
> defines the maximum available charging current.
>
> Ten signál generuje kdo, nabíječka nebo auto?
> A ještě jsou tam nějaké simulace chyb, ale ty nepotřebuji.
>
> Díky.
>



Další informace o konferenci Hw-list