Re: Jak je to s tím odcházením článků?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 1 07:52:52 CET 2023

To měření vybité odložené baterky není až tak vypovídající. Mnohem víc
ukáže měření na zatížené a polovybité baterie, kde ty rozdíly bývají
markantnější díky různým vnitřním odporům. A měření kapacity. Já jsem snad
u všech mrtvých baterek našel článek, nebo paralelní skupinu, který byl
vadný. Někdy byl ten vadný blok kapacitně horší např. jen o 20 procent, ale
při testu na nabíječe. Pokud jsem článek zatížil provozním proudem, bylo
znát, že to nedá..