Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 31 21:08:07 CEST 2023

On ten spínací tranzistor má Ron nějakých 10R, takže nějaká ztráta tam bude.
Ale zase na síťové straně je ten proud minimální.
Každopádně zařízení jako celek nehřeje.
Mám ho ale otevřené, tak ho zkusím nechat jet hodinu se sepnutým relé i
optrony
a pak otestuju prstem teplotu přímo toho chipu, tlumivky i kondenzátorů.

Proč to chcíplo kolegovi - tipnul bych si na zkrat na napájení toho WiFi
modulu.
Nevím, jak je to u něho, ale v tom mém malém switch je to celkem
nahusto, tak
tam vyrobit nějaký zkrat není žádný velký problém.

Kdyby to bylo moje, tak bych na to provizorně přivedl 5V z nějakého USB
adaptéru
a používat to tak do doby, než dorazí náhradní chip.
Na naučení se s tím dělat je to jedno, a navíc se tak otestuje, že vše
za tím DC-DC je OK.

PL