Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Květen 31 20:30:39 CEST 2023

Nechtěl bych vám brát iluze, ale ono bude spíš něco shnilého i za tím
obvodem. Vůbec je to blbě navržený způsob konverze DC napětí - poměr
mezi vstupním a výstupním napětím je příliš velký, takže spínací prvek
musí mít jak velké průrazné napětí, tak velký spínací proud. Takže
účinnost je mizerná. I když velká část příkonu se ztratí na odporu
vinutí cívky.

Před časem jsem dělal s LinkSwitch-TN a nebylo to nic moc. Teď jsem
koukal, že od té doby je nová řada LinkSwitch-TN2 a tam už je v
doporučeném zapojení transformátor. Nedivím se.

Mrazík