Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 31 14:30:23 CEST 2023

To mě mrzí, že se Vám to tak brání. U mě to šlo hladce.

Ta Tasmota je opravdu příjemně tvárný nástroj.
Už jsem do toho svého minispínače dodělal další 2 výstupy s optronovým
oddělením, takže se z toho stalo mé zařízení snů.
Funguje to skvěle.

Teď jenom řeším oříšek, jak na miniaturní tišťák nepravidelného tvaru o
ploše cca 1.5cm2 dostat potřebných 10 součástek pro oddělovač a výstupní
4-pinový konektor.
Chtěl bych to dostat dovnitř původní krabičky.
Pokud to nepůjde, tak bych musel udělat další desku pod to, ale to by
znamenalo vytisknout novou spodní část krabičky nebo nějaký mezidíl.

PL