Ako zacat s Smart Home?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Květen 31 06:37:53 CEST 2023

Zdravím,

děkuji za perfektní návod.  Modul jsem musel nakonec vyletovat, neustále
hlásil chyby při mazání. Jestli to bylo tím, že jsem nedokonale odpojil
napájení a nebo mi měřící obvod do toho kecal přes substrátové diody
nevím, nakonec ho vyhodit bylo rychlejší.

Při laborování s programováním jsem si opomněl zazálohovat konfiguraci
(propojení pinů na desce), ale najít podobnou věc v seznamu a zkusit to
napasovat na můj HW bylo snadné a rychlé.

Když už to vypadalo, že jsem zvítězil, tak to dopadlo nakonec jinak.
Zakrytoval jsem to a zasunul do zásuvky - ozvalo se "mlask" a nic. Při
bližším zkoumání IC, který dělá spínaný napájecí zdroj ztratil půlku
těla. Viz vedlejší vlákno.

Nejsem si vědom žádného pochybení  - zkrat nějakým kouskem drátu, nebo
čímkoliv jiným, vše bylo jak mělo být.

Tak jsem zase na začátku :-)

Petr