Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 16:27:28 CEST 2023

Tak helemese.
Na internetu jsou projekty, jak v tom miniswitchi s měřením vyměnit
původní WiFi modul za ESP-02. aby se to do toho dal nasypat otevřený
firmware a Tuya se úplně obešla.
https://www.youtube.com/watch?v=0tHJl5lFu88

Chytří hoši ale už vlezli i do toho původního chipu a udělali firmware
pro něho, takže už není třeba modul měnit.
https://www.elektroda.com/rtvforum/topic3930515.html

Otevřel jsem ten svůj (za cenu olámaných nehtů) a mám tam chip BK7231N,
takže jeden z podporovaných.
Tak to možná risknu a zkusím tam nasypat ten otevřený firmware.

Ten spínač je fakt šikovný. Pokud by se povedlo v tom otevřeném firmware
ještě obsloužit další 2 GPIO, tak by to bylo úplně super.
Já teď používám u svých PC spínací modul, připojený po drátech. Tak bych
místo toho nadělal tyhle bezdrátové a plácl je ke každému PC.
Mám tam vždy relé pro sepnutí napájení a 2 optronové výstupy, které
"mačkají tlačítka" Power a Reset.

PL