Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 14:27:42 CEST 2023

Udělal jsem pokus.
Odpojil jsem internet a vypnul mobil. Takže se krabička s relé neměla
jak dostat na nějaký cloud.
A relé, ovládané lokálně z počítače, vesele cvakalo dál.
Takže žádný cloud ke svému životu nepotřebovalo.

Takže znovu: nedělat integraci Tuya (což asi ten cloud používá), ale
udělat integraci jen těch krabiček.

PL