Tesla MR609

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 28 14:40:26 CEST 2023

Což mi připomíná otázku, kterou jsem si položil před mnoha lety, ale
nikdy si nedohledal odpověď. Kdo a za jakých okolností vlastně ty
kalkulačky vyráběl?
Ve státech RVHP jich existovalo mraky verzí. Pod označením MR609
prakticky všechny se stejným předním panelem, ale každý stát měl vlastní
záda. U nás klasickej klín do dveří, ale třeba DeDeRónský RFT veb
mikroelektronik dělal krásná hliníková plochá záda. Většina má černé
klávesy číslic, ale dají se najít třeba modré.

https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/wO4AAOSwp6FjRcHK/s-l300.jpg
https://i.ebayimg.com/images/g/1J4AAOSwautkS71s/s-l1600.jpg

A pak tu máme mechanicky pootočenou verzi MR4110 a MR4130 (s budíkem).