Tesla MR609

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Květen 28 13:53:47 CEST 2023

Neexistuje dokumentace k obvodu, který je uvnitř této kalkulačky nebo jiné
podobné, ze by se dal naemulovat? Dělám nebo spíš zkoumam podmínky na
takovou úplně zbytečnou věc a nějak jsem se do toho zašmodrchal. Nikdy bych
neřekl, že tak zdánlivě jednoduchá věc bude mít takových úskalí nebo na to
jdu špatně... Řešit třeba "6+===..." nebo závorky nebo obecně počítání
vysledku podle zadávání nebo podle pravidel atd. Tak hledám jiné cesty
(netuším zda budou použitelné). Je mi známo, že jsou emulátoru např. "TI",
ale to je kanón na vrabce. Děkuji.