Re: Malý solár v Lidlu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Květen 27 22:45:08 CEST 2023

Ja mam ten tarif od CEZ elektrina pro solary za 200 Kc mesicne.Co si k nim
ulozim, beru si zpet jen za distribucni sazbu, tj. v NT za 0,2 Kc za kWh a
e VT za 2 Kc za kWh. Mam tarif D25, takze 8 hodin NT. Kdyz je NT , tak beru
vse ze site, t.j co jsem si tam poslal je zpet skoro zadarmo. Baterku
vybijim jen kdyz neni dost z panelu  a jen ve VT. Tohle vsechno se da
poresit jen nastavenim menice Goodwe pres jejich aplikaci. Uz taky umim
cist data z menice Arduinem pres RS485, planuju neejake sofistikovanejsi
rizeni spotrby, ale ted v lete nejak neni cas to dodelat.