Re: Malý solár v Lidlu

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Květen 27 19:27:03 CEST 2023

Já nevím, jak to má teď ČEZ, ale pokud jsem se nespletl, tak PRE má
tarif PRE PROUD SOLAR. Ceny všeho jsou naprosto stejné, jako u
normálního tarifu. A za přetok platí 3,50 Kč / kWh. Jedinou podmínkou
je, že dodávka nesmí být větší, než odběr. Ale za rok.
https://www.pre.cz/Files/domacnosti/elektrina/archiv-produktu/2023/05/pre-proud-solar-predi/

Snad jsem nic nepřehlédl, protože to mi připadá jako snadno splnitelné a
snad se moc nepletu, ale 3,50 Kč /kWh je v podstatě průměr spotových cen
silové elektřiny. Pokud tam není nějaké ale, kterého jsem si nevšiml,
rád bych to udělal tak, že do úplného nabití baterek bude blokován
přetok. Pak se zapne tepelné čerpadlo a dohřeje TUV v bojleru cca na 55
stupňů, což je asi rozumné maximum pro kompresor. No a pak se bude
regulovat přetok tak, aby do / z baterek nešlo nic.

Martin Záruba