OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 27 17:10:33 CEST 2023

idkyz nebyla chvile, kafe je dulezity, tak jsem to rozebral.
ten kraval dela 3_cestny elektromagneticky ventil.
https://www.kupaoprav.cz/ventil-pro-kavovary-delonghi-5213218251/
je hlucny i pokud ho zapojim uplne externe na 230V. vrci, jako kdyz se
zacykli relatko. pri ruznem pokusu o poklep, natoceni atd. se zvuk
trochu meni, ale ne zasadne. ma byt uplne zticha, tedy jen cvaknout a
ticho, nebo muze nejakej zvuk  vydavat ? opravit na nem asi neni co ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín