OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Květen 24 20:15:53 CEST 2023

Takže čerpadlo je hlučnější, když má větší zátěž - tlačí vodu přes
varnou jednotku. To je do jisté míry normální, ale podíval bych se do
varné jednotky, ta by měla jít vyndat a vyčistit i bez rozebrání
kávovaru samotného. V komoře, kde se namleté kafe slisuje a prolévá
horkou vodou, bývá dost jemné kovové sítko, to může být zadělané.

Jinak mě napadlo, jestli by nemohlo být jenom příliš jemně namleto?
Hodně jemné mletí taky může zvýšit zátěž čerpadla.

Pokud tohle bude v pohodě, nezbyde, než se podívat kolem čerpadla,
jestli není něco uvolněného, případně na čerpadlo samotné. Mívá vinutí
na 230 V 50 Hz s fastony.

JMN