Aliexpress refund

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Květen 27 08:18:15 CEST 2023

Dobré ráno,

koupil jsem nějaké dražší zboží na Ali. Bohužel doprava se protáhla, přišel
špatný model vinou prodejce, prodejce si vyzvedl špatné zboží přes UPS a
poslal nové. To ale stále nepřišlo. Tracking není, protože to jde vlakem a
až to v DE naloží UPS bude tracking. Otevřel jsem refund, protože
objednávka je ve stavu finished a tam je jen 15 dnů na otevření refund po
změně objednávky na finished. Do té doby zboží těžko dorazí. Prodejce po mě
chce, abych ukončil spor. Dá se do nějaké doby spor znovu otevřít, v
případě, že by zboží nedorazilo nebo dorazilo špatně? U refund tam mám už
asi jen 2 dny než do sporu vstoupí Ali. Toho se asi bojí. Mě jde jen o to,
abych počkal než zboží dorazí. Když dám reject all nebo accept jeho no
refund, jde pak spor znovu otevřít? Prosím zkušenější o radu, jak
postupovat.

Díky,

HP
--