Dobré ráno,<div><br></div><div dir="auto">koupil jsem nějaké dražší zboží na Ali. Bohužel doprava se protáhla, přišel špatný model vinou prodejce, prodejce si vyzvedl špatné zboží přes UPS a poslal nové. To ale stále nepřišlo. Tracking není, protože to jde vlakem a až to v DE naloží UPS bude tracking. Otevřel jsem refund, protože objednávka je ve stavu finished a tam je jen 15 dnů na otevření refund po změně objednávky na finished. Do té doby zboží těžko dorazí. Prodejce po mě chce, abych ukončil spor. Dá se do nějaké doby spor znovu otevřít, v případě, že by zboží nedorazilo nebo dorazilo špatně? U refund tam mám už asi jen 2 dny než do sporu vstoupí Ali. Toho se asi bojí. Mě jde jen o to, abych počkal než zboží dorazí. Když dám reject all nebo accept jeho no refund, jde pak spor znovu otevřít? Prosím zkušenější o radu, jak postupovat.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Díky,</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">HP</div><span class="gmail_signature_prefix">-- </span><br><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature"><div dir="ltr"><div><div dir="ltr"><div>S pozdravem Ing. Jan Půhoný<br><div><br></div><div>Obchod s elektronikou</div><div><a href="https://www.puhy.cz/" target="_blank">https://www.puhy.cz</a></div><div><br></div><div>Připojení k internetu v Chocni a okolí</div><div><a href="http://www.puhy.net/" target="_blank">http://www.puhy.net</a></div></div></div></div></div></div>