Re: Malý solár v Lidlu

Sobota Květen 27 00:04:50 CEST 2023

Otázka je, jak tohle řeší v Německu. Jestli tam jsou elektroměry
implicitně nastavené, aby přičítaly/odčítaly podle směru toku energie?
Pokud jsou ty pidi měniče nastavené už z výroby stejně, jak to u nás
vyžaduje ČEZ, tedy aby to vypnulo bez sítě (jiný kmitočet než 50 Hz) a
aby to snižovalo výkon až na nulu při překročení +10% napětí v síti, pak
snad je to v principu technicky způsobilé k připojení k síti. Jestli do
toho distributor hodí vidle, protože nepřipustí, aby mu někdo ubíral
kšefty, to už je jiná věc.

Anděl