Re: Hodně malé digitálně řízené LEDky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 26 20:57:46 CEST 2023

Při troše snahy by se dala podle mě jedna LEDka dostat tak do 1.1mm.
Plošky na tišťáku udělat obdélníkové, protažené nahoru a dolů, a na
bocích končící tak 0.1mm před koncem pouzdra.
Při osazení pak mezi jednotlivé LEDky natahat třeba tenký lakovaný Cu
drát (např. z malého trafa), který by zajistil rozestup LEDek kolem 0.1mm.

PL