Re: Hodně malé digitálně řízené LEDky?

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Květen 26 20:41:01 CEST 2023

Osobne tam nenakupujem, lebo mam pauzu, ale zopar ludi co som v kontakte
tak ano, a ziadny problem.
Napr. https://twitter.com/kiklhorn/status/1656409334274727941

Ono je to mala blcha, ale aj tak sa ich na tych 120mm nevojde 120ks, lebo
plosky na dps. Takych 85 by sa tam mozno dalo dostat. Potom urobit mozno
plavajuci bargraf, alebo jednoducho zmensit pocet bodov.

Slavo