Re: Hodně malé digitálně řízené LEDky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 26 19:10:39 CEST 2023

No tohle bude bargraf na koloběžku, má být okolo původního displeje a
nepřečnívat mimo původní plochu panelu. Tím je dána délka 120 mm.

Dostal jsem nápad, že bude ukazovat napětí všech článků od <=2,8 do
 >=4,2 po desetinách V. To je celkem 140. Až do nějakého rozdílu napětí
to bude bargraf a když rozdíl překročí nějakou hranici, přejde na pruh
od nejmenšího do nevětšího naměřeného napětí, aby bylo vidět zda, od kdy
a o kolik se rozcházejí.

Alternativa teda je, že osadím fixní barvy, červená, oranžová, žlutá,
zelená, modrá, fialová a každá desátá bude bílá, trvale svítící.

Vedle toho by pak měl bejt menší bargraf s 0 uprostřed na proud.

Pak bude krok 2, kdy na základě takto získaných informací + dat z
flashky udělám tu svoji pořádnou BMS. Asi to bude 4vrstvá deska a bude
stát víc než součástky, protože vnější vrstvy chci 70. AllPCB umí i 140,
tedy 4 ozáky, to by bylo nejlepší, ale cena za plošňáky by dosáhla ceny
nový baterky, takže zůstanu u 70, to umí i JLC a asi nepřekvapí, že cena
je stejná.

Ještě jsem uvažoval o variantě, že by byly desky dvě na sobě, jedna
výkonová a na ní druhá řídící, která by měla díry okolo výkonových
prvků, aby se tím nezvyšovala výška. Výhodou by bylo, že změna řídící
části nebude vyžadovat novou drahou desku.

V tomto ohledu by mě zajímalo, jak se správně zařídí, aby mi vyrobili
takový ty rozřízlý prokovy, jako bejvaj na různých modulech pro SMD osazení.

PH